Anne3 benimkisi bana bıraktı. Ben ilk 2 gün kullanmadım daha sonra 1 haft medikal kullandım ve tülbent ile sardım. Sonra lateks korse kullandım . Şu anda göbek sarkması yok . Kilo olarak 3 kg fazlam var bu da malesef sütüm artsın diye yediklerimden kaynaklı. 47 ile hamile kaldım. 55-56 doğurdum. Doğumdan çıktığımda 54 kg idi. İlaç ve ödemden 1 hafta sonra 50 oldum 49-50 gidip geliyorum