Hsynftm 32 haftalığım kızım olacak Eylül ismini koymayı düşünüyoruz ama yanına bulamadik yardımcı olur musunuz 🤩
annesinin_beybisi Hsynftm yanina değil de önüne olsa zeynep eylül, nefes eylül , eylül duru , elif eylül 😊 eylül hafsa
Ruyaruya12_ Hsynftm bende Eylül koydum ama tek başıma çok naif bir isim bence :) yanına başka bir isim olunca kibarlığı gidiyor gibi geliyor bana 🤷🏼♀️
busrabusra22 Ben kızım olsaydı Eylül Azra koyacaktım erkek diyorlar olur da cinsiyetini söyleme de hata olmuşsa Eylül Azra koyacağım
gulsoo @Hsynftm Hsynftm eşimle düşündüğümüz kız isimleri arasında eylül vera vardı. neyse ki erkek olacakmış da çok düşünmedik. erkek için tek seçenek vardı ve direk o olacak nasipse😂