ilkgozagrimhavinim Kızlar yarın şeker yüklenicek bana😅 kaç saat açlıkla gitmem gerek? Randevum 9da.12den sonra bişey yemesem olur dimi yeterli. Bir de nasıl yapılıyor kaç saat sürüyor kaç defa kan alınıyor. Bilgilerinizi paylaşır mısınız🙏🏻
Haticecakirr ilkgozagrimhavinim 12 den sonra bişey yemeyin ilk kan alınıyor sonra glukoz içiyorsunuz 1 saat sonra tekrar kan alınıyor sonra yine bir şey yiyip içmiyorsunuz bir saat sonra tekrar kan alınıyor 🌸 zaten gittiğinizde anlatırlar 🌸 umarım çıkmaz 🌸
Sarew ilkgozagrimhavinim 8 yada 10 saatlik bi açlık yetiyor. Yüklemenin gramına göre kan alma degişiyor. Ilk açlık kanı veriyorsunuz içeceği icip sonrasın da saat bası kan veriyorsunuz Ben 75 lik yaptırmiştım ilk açlık verdim sonrasın da saatte 1 olmak uzere 3 kere kan verdim
ilkgozagrimhavinim Deniz59 3e kadar mı😳 ay yarın havada çok sıcak olacak diyolar onca saat napıcam yaa.
Deniz59 ilkgozagrimhavinim ikiside aç karnına alınıyo benden önce kan aldılar 1 saat sonra tekrar kan verdim içeçegi içtim sonra yemek yedim
ilkgozagrimhavinim Sarew açlık dahil mi 3 defa kan verdiniz? İlacı içmeden verdiğinizde dahil yani dimi.
Sarew ilkgozagrimhavinim yok ilk açlık ilaçdan sonra 3 kere toplam da 4 kez ama icecegin gramina göre degisiyo diye biliyorum ben 75 de 4 kez verdim mesela 50 lik de toplam 3 kez veriliyo
ilkgozagrimhavinim Sarew içeceği neye göre ayarlıyor doktor canım? 4 saat açlığa nasıl dayanırım bilmiyorum yaa😳
Sarew ilkgozagrimhavinim onu bilmiyorum neye göre ayarlıyolar hic bi fikrim yok bende su fazlalığı vardi direk 75 gr dan istedi bide en az yükleme öncesin de en az 8 saatlik bi açlık olması lazım