Bugün lekelenme şikayetiyle gittim alttan muayene etti canım yandı biraz o ara çatı kontrolü de yaptı sanırım parmaklarını soktu parmaklarım zor giriyor normal doğum düşünme bence çok yırtık olur dedi gerçi ben ikisinden de korkuyorum ama sizce başka doktora da baktırsammı bu şekilde olup normal yapan var mı ?