Kızlar doktor 12 haftada erkeğe benziyor ddi çıktı var diye konuştu 16+5 olduk tabii Bn bu süreçte erkek eşyaları alıyorum vs. Adını da koyduk eşimle oglum diye neredeyse 1 ay sevdim işte etrafta insanlar soruyor erkek diyoruz falan bu arada 25 aylık kızım var. Bugün gittik doktora bana kız geliyor dedi. Tabi sağlık önemli ama bir kızım var bir de oglum olsun çok istiyordum. Hani alıştırdım kendimi ya baya üzüldüm ama tabi kız da olsa evladım kızımda mide bulantm vardı bunda olmadı baş ağrım çok oldu. Şimdi şaşırdım kaldım sizce başka bir doktora gitmelimiym. Bilemiyorum. Blr şey de almak istemiyorum artık.