ipek12345 Annişler ben normalde çok yemek yiyebilen biri değilim. Daha beş haftalığım ama sürekli kendimi aç hissediyorum ve bir haftada iki kilo aldım. Ne yapabilirim.
Mltm88 ipek12345 Benimde ilk başlarda iştahım çok açıldı sürekli acıkıyordum ve haliyle çok kilo aldım☺️ 30+6 oldum 24 kilo aldım 😏😏😏
Belacivciv ipek12345 İlk haftalarda çabuk acıkma benim de oldu büyük ihtimalle hormonlardan kaynaklı, vücut bebek için çalışıyor 🌝 Az ve sık beslenin, kendinizi uzun süre aç bırakmayın. Sağlıklı şeyler tüketmeye özen gösterin
Jdjdjdjk ipek12345 ilk 3 ayda yani 1. Trimester de çok yiyip gereksiz fazla kilo almak size de zararlı zaten su an bebek kilo almaz oluşma aşamasında o yüzden dikkat etmelisiniz
ipek12345 Nur5 2 ay önce evlendim ben tam 20 kilo vermiştim tekrardan alıyorum sanırım ona zarar gelmesin de ben yine veririm
Yasoo96 Istah aciliyor o donemde cok. Tutmak lazim yoksa onunu alamiyosun😂 35 haftaligim. Aldigim kilonun neredeyse hepsi ilk 20 haftada aldigim kilo😙😙
Nur5 ipek12345 aynende öyle Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinde gerisi kilo filan boş verilir