Sevginur Ben 40+3 doğmak istemeyen kız annesinin Saat 11 den beri düzenli olarak 10 dakikada bir sancı gelip gidiyor uyutmadı beni çok mutluyum inşallah rabbim kolay geçirmeyi nasip eder dua edin kızlar bebişime kavuşim. Darısı hepinizin başına olsun 😊😊
Tuba704 Sevginur çoklkkk heyecanlı gün yeni aydınlanıyor bütün dualar sana gelsin çok kolay geçsin çok başarılı inşallah bizimle de paylaş hikayeni 🙏🙏
1987gokce Sevginur ay maşallah Rabbim bir avazda kurtarsin sağlıkla al yavrunu kucağına inşallah 😊 güzel bir doğum hikayesi yazarsın artık bize.
Deletedmom47 Sevginur Kiz saglikli olsun da cekilen acilar onu kucagina alinca unutulur kiiii 😊😄 her turlu aciyi cekmeye hazirim yeter ki saglikli olsun valla.
Sevginur Tuba704 inşallah yaaa hikaye mi bugünleri göremeyecek gibi hissediyordum şimdi şaka maka sancılarım var bu kadar mı Güzel olur yaaa 😜
fatos2404 Sevginur gözün aydın bende tek ıkınmada pörtletirsin inşallah yazacaktımda sen zaten doğum yapmışsın maşallah sana 😘😍🙏
FerideMustafazade Sevginur ben cevapları okumadan noldu doğum yaptınmı yazcakdım😅 Allah analı babalı büyütsün Hayırlı evlat olsun inşAllah 😊🙏🏻