MustininAnnesi Benimde karaciğer enzimleri yüksek cıktı ya 10 haftalığım kullandığım ilaç yok başına gelen var mı acaba endişelerim çok 😔
Mom62266 MustininAnnesi ben aynı şekil kullandığım ilaç yok ama yüksek çıktı doktor a gittim ultrasona girecektim dün aksilik oldu haftaya giricem korkma en fazla karaciğer yağlanması olmustur yediklerine dikkat et der
MustininAnnesi Mom62266 Ben ultrasona girdim hiçbir sorun çıkmadı herşey yolunda doğru düzgün de bişey yiyemiyorum bulantıdan dolayı anlamış değilim 😔
Mom62266 MustininAnnesi ben de aynıyım doktor 13. Haftadan sonra azalacak dedi ben 14. Haftaya yaklaştım bulantılarım arttı su içsem bile geri çıkıyor bulantı hapı içmeme rağmen kesmiyor aşırı kusmam oluyor Allah yardımcımız olsun