25 haftalık hamileyim . Aşırı derecede halsizliğim var 2 dakka yürüyeyim bacaklarım titriyor . Hiç bi iş yapamıyorum şimdi annemin yanındayım ama evime gidince ne yapacağım kara kara düşünüyorum. Yemem içmem de iyi . Keçiboynuzu özü mü içsem acaba diyorum . Sizde de böyle oluyor mu ?