Merhabalar 37haftalik ikinciye hamileyim bugün mutfak dolaplarımı falan sildim e üstüne günlük işler yordu haliyle duş aldım uzandım tam sezaryen kesi yerinde bı şişkinlik ağrı gibi bişey var sanki yada baskı mı desem bilemedim sizce korkulacak biseymidir bu