Rabiiakaradas 37+6 olduk bende 11 kilo almış gözüküyorum 68kiloyum şuan ama kilom çok belli olmuyor nereye aldım belli değil çoğunu bebek aldı sanırım karnım sivri başka yerimde pek bişey yok 🤗 haftaya Perşembe planlı sezeryan olcam öncesinde sancım olur suyum gelir diye korkuyorum açıkçası tedirginim bir hafta nasıl geçecek bilmiyorum agrım sızım sancım hiç yok henüz