Bukiiiii Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim sol yumurtalığımın oraya kramp giriyor karnıma kramp giriyor. (bebek hep solda gözüküyor?) 2 gün öncede ishal olmuştum. Sizce bu krampları nedeni nedir?