Kizlar dun kontrole gittim doktor önce %90 erkek dedi sonra ayaklari capraz gordugum parmaklari degilse erkek dedi. En son odadan cikarken de bir soru isareti birakalim dedi. Kafam karıştı sizlere boyle bir durumla karsilasip sonrasinda cinsiyetini farkli soylediler mi?