4 gündür vücudumu bir kaşıntı sardı kızlar ayak parmaklarımdan tut kafamın içine kadar napıcam bilmiyorum günde on kez duş alıyorum yine boş artık geceleri uyuyamıyorum oturup ağlıyorum resmen hastaneye gittim hamilelikten dedi bir arkadaşımda bana uyuz hastalığına yakalanmışsın diyor ya napıcam valla dayanamıyorum artık kaşıntının acısına zaten hava sıcak bide bu nefes alamaz oldum sizde de varmı böyle bişey oldu mu ben napsam geçer doktor krem verdi ama boş Bu arada 29+3 olduk