Melek3 Sizinde aşıdan sonra kolunuz ağrıdı mi Agriyor gece kolumun üstüne bile donemedm ne zmn geçer 😣
nevamm1 Melek3 ben 2 gün oldu ilk gün hiç birşey yoktu ama dün gece ağrısından uyuyamadım sol tarafıma hiç yatamadım bu sabahta vardı ağrı ama şimdi geçiyor yavaş yavaş akşamki Kadar bir ağrı yok çok şükür.
Beyzanuraslan Melek3 benimde ilk dozda 5 6 gün öyle oldu geçti ebe parol içebilirsin demişti 2. Dozda 2 gün çok hafif oldu ağrı sonra geçti
Happy-41 Melek3 benim ilk dozda 6 gün sürdü agri değil resmen sancı çektim üzerine yatamadım kolumu kaldıramadım,kıyafetini bile değiştirirken zonkluyordu şimdi ikinci dozu olacak korkuyorum yine aynı olacak diye 😬
melegim_ve_ben Happy-41 İlkinde bende çok agri cektim. 2. dozda hiç öyle olmadı.Genelde olmuyor 2.dozda merak etmeyin.
Demojna Melek3 Allah belasını versin o tetanoz aşısının. İlk gün ağrı yapmıyor, 2.ve 3.gün kolumu kullanamadım iki aşıda da
Melek3 Demojna dün bu kadar yoktu gece başladı galiba döndükçe ağrıdiginu fark ettm şimdi bir üstümü giyene kadar aglicaktm
Zeyyyn Melek3 benim 1 hafta sürdü ağrı kolumu kaldırmadam yatamadım uzun süre o tarafa kiminin de Bi kaç güne geçmişti 2ncide hiç ağrı olmadı ama
Bebeksum Melek3 2gün ağrımıştı benim de üzerimi giyerken fakan zorlanmıştım sonra geçiyor. Bugün de biontech oldum bakalım ağrı olacakmı
heyecanli1anne Melek3 Benim de çok agrım olmuştu. Pamuğa kolonyagi sürerek masaj yapın ardından buz koyun ara ara. Gececektir🤗
melegim_ve_ben Melek3 ilk dozda 3 gün çektim o ağrıyı.Gece parol içip ancak öyle uyuyabilmistim. 2.dozda hiç öyle bir ağrı olmadı ama
Happy-41 melegim_ve_ben çok saolun içimi ferahlatıniz gerçekten havalar zaten inanılmaz sıcak birde onun ağrısı, sancısı olmasın rahat geçsin inşallah zaten uyku uyuyamıyoruz..
Kderdenzmsl Melek3 benim bir haftadan fazla sürdü ağrısı ve şişti tam kemiğin üstü tişörtün kolu bile değse aciyodu sonra kendiliğinden indi
Mervenurns 2-3 gün sonra geçiyor canım benim ilk gün hiçbir şey olmamıştı ama 2.gün fena agrımıstı merak etme geçer :)
Happy-41 Melek3 sürekli geçeceğini düşünüp rahatlatmaya çalışın kendinizi çok kötü bende yaşadım kıyafetim i giyemedim ağrıdan kolumu kaldırıp hareket edemiyordum .7 gün sürdü zordu ama geçti şimdi ikinci dozu olacam inşallah aynı olmaz bu sıcaklarda daha da zor olur benim.ici n