melikee16 ben dün Doğum yaptım 32+4 günlüktüm bebeğim eşiğinden ayrılmış oyüzden çok acil Doğuma aldılar şuan oğluşum başka bir hastanede yeni doğan yoğunbakım ünitesinde Rabbim zamanında kucağına almayı nasip etsin canım öyle ufak sancı ağrı diyip geçmeyin hastaneye gidin ne olacağı belli olmuyor😞sizlerden ricam küçük oğluşum için dua yapmanız sağlığına kavuşsun biran önce oğluşuma kavuşayım🙏🙏🙏