Elisammmbade Geçen hafta doğum yaptım üç gün önce yıkamıstim kızımı bide bugün yıkadım göbek bağına biraz su gitmiş ıslanınca pis bı koku geldi ordan çok endişeliyim doktora gitmeme gerek var mı yoksa islandigi için normal mi
Cansel22 Elisammmbade kapalimi peki göbeği iltihap varmı benim kizimda gobek deligi kapanmadigi icin koku geliyodu iltihapla
Heather Elisammmbade Koku varsa iltihap olabilir bence gidin. Oğlumun göbek bağı kontrolünde hep koklamıştı dr çünkğ.
Cansel22 Elisammmbade önce kibrit ucu gibi bişeyle yaktilar kapanmadigindan sonrasinda hâlâ devam edince bağlama yaptılar tekrar 3 gunde iyilesti koku geliyosa bakin bi isterseniz resmini cekin bakıyım
Cansel22 Elisammmbade göbeği düşsün bak kapanmışmı dışarıda et parçası kalırsa kesinlikle götürdü sanırım öyle ama yinede bekle biraz düşene kadar cocuk doktoruna goturmen gerek