Saripapatyam1 Kızlar 33. Haftadayım peçeteye kahverengi leke geldi neden olabilir cmrtsi kontrolüm var
Elita Saripapatyam1 aynısını yaşadım pazar günü hemen Dr haber verdim. Takip et duruma göre hemen gel dedi sabaha kadar karşılaşmamıştım sabah tekrar görünce gittim. Nst vs çekildi sancı kasılma bir şey yok ama bebek gelme sinyali vermiş demişti. İhmal etme her ihtimale karşı git. Bana iğne yaptılar geldim pazartesi tekrar kontrole gidicem. Hiç hiç ihmale gelmez. 🤷♀️
aybsr Bende dün yaşadım benim pembe lekeydi doktor baktı sancı vs yok ama ciğer geliştirici iğne verdi her ihtimale karşı sen de doktoruna görün bence
aybsr Bu aralar forum da da çok görüyorum 23 30 ve 33 haftada lekelenme yaşadım neden oluyor acaba bakınca bir şey de çıkmıyor ben de idrar yolu enfeksiyonu var ona bağlıyorum ama sizin de belki öyledir onun içinde antibiyotik fitil verdi bana
aybsr Saripapatyam1 benim leke dün kan şeklini aldı acil yatış verdi doktor alttan da bakıldı açılma sancı yok ultrason da da bir şey çıkmadı yoksa sezeryana alacaktı çok şükür kanama devamı gelmedi şimdi çıkış verdi ama en ufak şey de gitmem gerekiyor inşallah erken doğumlarımız olmaz zamanında gelir kuzular
Saripapatyam1 aybsr bende doktorumla görüştüm şimdi devam eder ağrı sancı eşlik ederse hemen gel devam etmezse sabah gel dedi bekliyorum. En azından 35. Haftayı dolduralım inşallah 🤲