Kizlar kaynanam hamile kalmadan öncede sürekli erkek bebek istediğini söylüyordu şimdide inşallah erkek olur diyip duruyor. Erkek kalır kız gider diyor ne alakaysa. Geçen gün gebeliğin çok zor geçiyor inşallah erkek olurda çektiğine değer dedi sanki kız olsa değmeyecek gibi. Eşimde erkek istiyor annesinden etkileniyor ama ikimiz içinde önemli olan sağlıklı olması. Bazen esimede çok icerliyorum ve kafam karışmıyor değil ona olan hislerine ilgili belkide kaynanamdan dolayı böyle rahatsız oluyorum. Kaynanamın patavatsızliklarini buraya yazsam kitap olur.. Büyük ihtimal haftaya öğreneceğim cinsiyetini ama erkek olsa bile kız olduğunu soylemek istiyorum. İkisininde tepkilerini merak ediyorum.Boyle düşünmeleri onların sorunu ama yinede üzülüyorum.