Oslemmmmm ben ne İpek yolundan nede cihanpolden asla memnun kalmadım cihanpolun doktorlardan değilde hastane sisteminden en son oraya gidecektim Allah’ım öyle bir kalabalık vardı ki çok kötü adım atılacak yer yoktu hemen randevuyu iptal ettim. Size memnun kaldığım doktoru önereyim sonunda gönlüme göre doktor buldum özel kliniği var 2 defadır oraya gidiyorum sessiz sakin doktor ilgili bilgili.