esmerrmm ben hıc bısey almadım ıkı cocugumda da aslında sadece son aylarında kıyafet aldım mevsıme gore kıı onuda almasam olurmus ıkısıde tahmn ettıgmızden buyuk dogdular
bence bu tur seylerı doguma kadr erteleyın mesela bır numara bı paket bez alın devamı lazım olrsa hemen alınacak bısey sonucta yda elbıse cok almayın yenıdogan ıcın olanlar ıymuyo bebek kılolu olunca bı hafta belkı gıyıyolar yada bızımkı gbı hoc gıyemeden yenıden alısvrs lazım oluyo
eger ırı bebek yonunde bısey dıyosa doktr bıraz dıkkate alın kı elınzde kalmasın aldıklarınız🥳🥰