nevamm1 aaysecoo olmaz son adet gününe göre hesaplanır daha çok yeni hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah.
gokcekocyigit07 Hayırlı olsun ancak beta dan hafta hesabı olmaz son regl tarihinize göre olur, düzenli beta takibi yapın, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 😉
aaysecoo gokcekocyigit07 nevamm1 allah razı olsun her 2 günde 1 kan vermem gerekir mi? Sizce ne sürede kan verip takip edeyim
gokcekocyigit07 aaysecoo 2 güne bir kan takipi yapılmalı ve değerler 2 güne bir x2 olmalı yani 2 katına çıkmalı 👍
Denizyildizii aaysecoo hayırlı olsun. Bir kere daha kan vermeniz yeterli olur. 5 6. Hafta gibide doktora gidebilirsiniz. Folik asit kullanmıyorsanız başlayın
Gul4001 aaysecoo 19 Temmuzda 37 çıktı, 2 gün sonra 100 oldu degerim. Benim geç döllenme olmuş pko var geç yumurtlamışım. Şu an 5+3 üm.😊