2sy Kizlar ilk 3 4 aydan sonra hic gunduz vakti uyku ihtiyacim olmamıştı. Son 3 4 gundur resmen gozum kapaniyor birden uyku bastiriyor. Bu haftalarda boyle uyku ihtiyacı oluyor muydu ki. Var mi benim gibi olan😊
Lulemom 2sy bende de tam tersi. Dün gece 12 de uyudum. 2 buçukta geri uyandım, bi daha da uyuyamadım bu saat oldu 🤦🏼♀️ Uyuyim biraz diyip yatıyorum ama hiç uykum yok 🙄 2 buçuk saatlik uykuyla duruyorum hala
Nermin1 2sy ben 37+5im 2 gundur ogle uyuyorum hic uyumazdim gunduz yerimden kalkamiyorum ama havalarda cok anormal acaba ondanmi diyorum
Demojna 2sy ben de 30+6yım bende de var aynı durum. 3gündür öğlenleri gözümü açamıyorum. Sıcaktan filan herhalde
nikoland Bende 37+4 bu hafta aşırı uyuyorum. Normaldede uykuyu severim ama bu ara sızıp kalıyorum sıcaklardan heralde diye düşünüyorum ama 🤷🏻♀️