kizlar bende biraktim cok sukur,ilk baslarda canim istesede asla icmedim,bana sigarayi hatirlatacak seylerden uzak durdum ,turk kahvesi icmedim mesela,yemeklerden hemen sonra baska islerle mesgul oldum mesela bulasiklari kendim yikadim...zaten 2 hafta sonrada cok tiksindim sigaranin kokusundan bile, ama gebe kalmadan onceki en buyuk korkum ya hamile kalinca sigarayi birakamazsamdi, ama burakiliyormus gercekten cok canin isterse otur agla kendini cimdikle nebileyim savas kendinle... insallah hepiniz birakabilirsiniz, bakin benim bir eltim var o iki cocugundada sigara ictim biseycik olmadi diye boburlenir ama ilk cocugunun ayak parmaklari bitisik dogmus☹Ikinci cocugununda herseye alerjisi var ileride potabsiyel astim hastasi... ve ayrica kuzenimde sigara icti gunde sadece 5 tane ve oglu otistik dogdu😢