Prmayse Gebelik şekeri tanısı kondu 1 ay diyet ile idare ettik ama yüksek gitmeye başlayınca malesef insüline başlıyoruz yarın. Gebelikte insülin kullanan anneler nasıl gidiyor şekerleriniz bebeklerinizn gelişimi nasıl??