Woman3535 Kızlar fotoğraf atıcam ama nasıl atılıyo bi yardımcı olur musunuz ? 1-2 haftadır her yerim kaşınıyo
HelensMom Woman3535 gebelik kolestazı olabilir fotoğrafı boşverin gidip kadın doğumcunuza gösterin ve en kısa sürede kan tahlillerinizi verin öncelikle.
Woman3535 Deletedmom23234 <img src=“https://imgyukle.com/f/2021/08/05/Xpi0p.jpg” alt=“E24307E0 B050 416B 9F04 3FC119713E1A” border=“0”> <img src=“https://imgyukle.com/f/2021/08/05/XphK6.jpg” alt=“C0DA93F4 598B 459B B59A 786D71AA38B2” border=“0”> <img src=“https://imgyukle.com/f/2021/08/05/XppDM.jpg” alt=“3E843C86 2C7C 4BF4 BE47 AF4FE62CF03F” border=“0”>
HelensMom Woman3535 bunlar sıcaktan da olmuş olabilir halk arasında kurdeşen dediğimiz görüntüye de benziyor ancak dediğim gibi tüm vücutta kaşıntı varsa mutlak kan tahlili görülüp ona göre karar verilecek
Deletedmom23234 Woman3535 Canımm Mutlaka doktora git karaciğer enzimlerine baksınlar. Hatta hemen git
Birkizannesi_5260 Değişik bir şey yediyseniz alerjidir belki ben sadece kaşınıyordum deli gibi ama her yerim karaciğerime baktı temiz çıktı ben galiba alerji olmuştum çemen yediğimde oluyordu
Woman3535 Birkizannesi_5260 farklı bişey yemedim aslında ama bilemiyorum belli artık dokunuyodur yediğim herhangi bişey çok teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻