Seraykrblt bizde 12.haftadan beri direnç var O damardan besin oksijen bebeğe az gidiyor kan akışı az demek bu biz aspirin kullanıyoruz 12den beri 20 ye kadar geçen de var geçmeyen de demişti doktorum detaylıda anlaşılır geçip geçmediği dedi gebelik zehirlenmesi yaşayabilirsin demişti tansiyonun yükselmemesi gerek 14 e 9 olduğu anda acile git demişti acilde de tansiyonla idrara bakıyor idrarda protein çıkarsa ve 2 kere de tansiyon 14e 9 çıkarsa karar veriliyor zehirlenme yaşadığına sezeryanla alıyorlar bebeği korkutmak istemem ama tansiyonunu takip et