Nisanur98 ben sistit olduğumda gebelik şüphem vardı gebe olduğumu bile bilmiyordum baya ağır bi ilaç olduğunu doktor kendisi söyledi ama senin canın daha önemli böbreklerine tüm vücuduna yayılabilir dedi. Bebek icinde ya hep ya hiç kuralı geçerlidir varsa ya düşer yada tutunur sağlıklı olur dedi. Gebeliğiniz varsa asla kullanmayın