TansuB Kizlar 36 haftalik hamileyim dün idrar verdim doktoruma haftaya gostercem kontrole gidince sonuclarima bi bakim dedim lokosit 0-5 arasi yaziyo 18 çıkmiş . Eritrosit 0-3 bende 33 cikmis basina gelen var mi skintili bi durum mu ?
Yamacin-Annesi TansuB kum oluyormuş bende bugün öğrendim şaşırdım cok cok su içip tuvaleti brkletmeden gitmek lazımmış
Saripapatyam1 TansuB bende dün kan verdim sağlık ocağına yarın gidicem tekrar lökosit esteraz negatif ve gizli kanda negatif yanında ünlem işareti çıkmış ne demek acaba🤷♀️