Mucizemm0101 ilk bebegimde file almıştım ama kullanmadım bebek üşüyor gibi geliyordu bana yikamayi da pek beceremedigim için altına kirli çamaşırlarını koyup bebeği yatırıp öyle yikiyordum hiç kullanmadım file smdi ikincide yine aynı acemilikleri yaşıyorum 😂 ama bir iki üç derken elinde yıkamaya başlıyorsun yine de kolaylık kimine göre ama ben beceremedim file isini