Merhaba arkadaşlar 34. Haftamıza girdik bu gün,dün kontrolde bebeğim hala makat gelişti doğum pozisyonunu almamış. Doktorum dönme ihtimali var ama dönmezse mecburen sezaryen olacak diyor. Döndürme egzersizleri yapıyorum 1 haftadır ama işe yaramadı. İlk doğumum normal olsun istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum😔