VesileOztrk muhtemelen devlet hastanesi sorunudur canım. Bende gidiyorum randevu alırsam çok geç tarihe veriyolar kontol günümde sıra alıyorum bende. Kaç saat sıra beklediğim yetmemiş gibi girdiğimde ne ekranda bebeğimin hareketlerini gösteriyolar ne bişey anlatıyolar. Sadece ultrason kağıdını verip gönderiyolar 🤷🏻♀️🙄