tazeanne123_ Kızlar yarın şeker yükleme yapicam 50 gr mla basliyalaim dedi doktor çam sakuraya gidiyorum yakınlarında eczane yok acaba hastane mi veriyo yoksa yarın giderken ben mi alıyım glikozu
zynn tazeanne123_ Özelde yaptırırken ben eczaneden almıştım. Devlet sanırım dediğiniz yer bilemedim üstte kalsın
Bsryrtsvn tazeanne123_ Ben geçtiğimiz hafta baktırdım şekere. Gittiğim hastaneden kutu kola gibi bir içexek verdiler. ( okan üniversitesi tuzla kampüsü )
derya46 tazeanne123_ hastane veriyor canim bnmki elmali 75 ti ictikten hemen sonra geri kustum sabah ac karnina hcbrsey yemden gittim