esmerrmm Nundiyebiri bu ozellik sleppyde yokmuki bide prima bozmuş diyorlar bilemedimki . Bebes 3 veya 3 buçuk kilo olur 2 numarami alim yani yoksa 1 nuamrami
Eminos123 esmerrmm hepsiburada trendyol indirimlerinden denk getirip aldim ben 2 numara aldim direk cunku oglum 3650 dogmustu bunu da oyle dusundugum icin 2 numara aldim 1 numara 2-5 kg 2 numara 3-6 kilo arasi
esmerrmm Eminos123 sizin 3650 dogmuş benim bebis okadar olmaz 3 ile 3 bucuk arasi olur anca belki o bile olmaz ozma ben 50 tane 1 numara alayim olur heralde 😄
yuvamerve17 esmerrmm trendyolda 210 lusu 99 a düşmüştü hemen aldım ama keske çok almasaymışım 3.500 üstü doğucak gibi hepsi bitmiyicek gibi hissediyorum keske 2 numara alsaymışım
esmerrmm yuvamerve17 ben bilsem 3 buçuk kilo dogucak hemen 2 nuamra alirim 😃 siz biraz fazla almissiniz saglik olsun ihtiyaci olaara verirsiniz artikin yada açmadıysan iade edersin
esraizmirli esmerrmm çok fazla almayın bence çünkü hemen 2 numaraya geçiliyor 1 hafta sürmüyor bile 1 numara olan. 1 numara sleepy çok ufak zaten bende sleepy kullanıyorum
yuvamerve17 esmerrmm 2 paketi açmadım ya 2. Saklarım ya da ihtiyaç olursa birine veririm artık bitmez cünkü. Ay ne biliyim ilk sefer ya bilemedim çok almısım 😂😂😂
Beyzan esmerrmm Trendyol dan getirttim ben ama e bebek ve migros aynı fiyatti. Ama Migrosta büyük paket yoktu paketin boyutuna değil de bölerek adet fiyatına bakın en net öyle belli oluyor. Bazen çoklu olanı ekonomik olmuyor
esmerrmm Beyzan cok almayi dusunmuyorum zaten hemen kilo aliyorlarmis 2 ye grciliyormus o yuzden 50 80 tane falan alicam buyuk ihtimalle 1 numrayi
Ysmnbdl esmerrmm ilk haftalar çabuk geliştiği için 1 numarayı çok adetli almayın ben 42 adetli aldım açınca bile şaşırdım çok minik geldi 3 kilo üzeri olursa o adet kullanılmaz bile kalır :) 2 numarayı daha çok aldım daha rahat olur bence
elayaz_ En uygun trendyolu takip edin bezdede ıslak mendildede marketler arasında uçurum var en uygun ordan alırsınız
Sysesra esmerrmm Sleepy bio natural 2no aldım digerlerine göre bu seri daha küçük oluyor diyorlardi gerçekten minik duruyo ben onunla başlayacağım. 34adet var içinde bitince duruma göre alcam
esmerrmm Sysesra ben bio degilde naturel olanindan alicam . Aynen az almak mantikli daha sonra yine alinir
Demojna Ugurhilal @esmerrmm ben de aynı mantıkla az miktarda olanı aldım. 100lük alırsam elimde patlar diye düşünüyorum