MinikMucizem23 suyun gelince hemen gitmek lazim mis ama nisan dediğimiz leke tarzi gelirse evde dusunu al biraz bekle sancilarin sikkasmaya yakin gidebilirsin ben ilk dogumda nisanim geldi erkenden gittim sanciyi hastanede cekmek zor oldi ama ikinci hamileliğim de nisanim gelince evde duşumu aldim yurudum evin içinde baktim agrilar siklasiyor oyle gittim bakalım simdi nasıl olucak rabbim herkese hayirli doğumlar nasip etsin ins