Ceylankeles Ben sanliurfadayim ama neyeziki Adana’da doğum edicem 🥺🥺🤲🤲lütfen dua edin bebeyimin kalbi delik ve gerçekten çok zor bide normal doğum bide herşey ustuste geliyo kafayı yicem oynaticam 🥺🥺
Minigimyolda Ceylankeles Rabbim şifasını versin inşallah bol bol dua edin inşallah atlatacktr bizden güçlü oluyorlar Balcalıda yapacksnz
Minigimyolda Ceylankeles Osmaniye’de oturuyrm bir tanıdığımnda doğumu riskli olduğu için oraya yönlendirmişler bunu yapan da özelde bir doktor iyi olmasa yönlendirmez diye düşünüyorum
Kubrakayaa Ceylankeles Adanaliyim Allah yardımcınız olsun hastane baya büyük kapsamlı ve araştırmacı bir hastane çoğu hastane ve doktorlar zor ameliyatlari oraya gönderirler çok geçmiş olsun
Kubrakayaa Ceylankeles Benim birşey demem uygun olmaz bebek söz konusu biz iyi biliyoruz hastaneyi ama siz yine de araştırın içiniz rahat etsin hastaneye ve doktora güven en önemlisi Allah ım şifa versin İnşallah