Mervecakirlar ben sormuştum, 4-5 aya kadar hiç bir problem olmadığını, zaten rahim önündeki kemiklerin rahmi ve plasentayı koruduğunu söylemişti doktorum. Ayrıca ilerleyen dönemlerde o rahatsız olduğu durumları sana belli edecek, o şekilde yattığında tekmelerinden dolayı uyanacaksın demişti. Aynen de öyle oldu. Bu dönemde yatabiliyorken yatın, 27 haftalığım, o şekilde yatmayı çook özledim…