merri07 Selam kızlar, Bebekleriniz kaçıncı haftada baş aşağı döndü? Hissettiniz mi peki? Yani belirti veriyor mu? Ben yurtdışında yaşıyorum, burda ultrasonla bakılmıyor 20. Haftadan sonra 😔
Sdabd merri07 baskı hissediyorsanız dönmüş olabilir.. dr ultrasondan bakıp söylüyor zaten. Benim şuan dönmüş mesala 37. Haftada
tcasl merri07 32+1 im dün kontrolum de dönmüş dedi doktor ama hissetmedim bende çatı ağrısı çok oluyodu onunla mi ilgili bilmiyorum ama
Gamzemirenver merri07 Benimde 33. Hafta kontrolümde basının döndüğünü söylemişti doktor. Ama ben iki gün öncesinde hissettim.nasil derseniz. O gece uyuyamadim(ki her gece öyle geçiyor ama bu sefer uzun sürdü 😁) bir hareket bir hareket Allah’ım napıyor diyorum uyutmuyor benide oturdum salonda onu izledim canım da acıyor sonra sabaha karşı oturduğum yerde uyumuşum.sabah kalktım eşime galiba bebiş döndü dedim. 😁😁 iki gün sonra randevuya gittiğimde başı aşağı pozisyona gelmiş dedi güldük 😁 şuan 39 +1 im hala aynı pozisyonda
Basak41 merri07 29+4 te öğrendim bende döndüğünü hiç anlamamıştım 😊 Ama söyledikten sonra psikolojik mi bilmiyorum aşağıda baskı dolgunluk hissetmeye başladım
Bebegimicin1 merri07 yururken ayaktayken mesanene cok baski oluyor kasiklarinda agri oluyor ozellikle yururken