Parsss Araba henüz almayı düşünmüyorum. Zaten kış bebeği olacak. Kendi aracımızla gidiyoruz her yere. Covidden dolayı kendimiz bile doğru dürüst evden çıkmıyoruz. Şimdi alırsam travel sistem almam gerekecek ve onu da en fazla birkaç ay kullanabilicem. Ama yaza doğru iyice büyümüş olur inşallah ona göre daha güzel uzun ömürlü bir araba alırım diye düşünüyorum. Başka bir durum olmazsa tabi. Doğduktan sonra ne olur bilemem 🙆