Gizem93 Merhabalar. Bugun halsizligim ve hafif bogaz agrım var evde tylhot vardı içip terlesem iyi gelir aslında ama gebelikte kullanılıyor mu bi fikrim yok. Doktorumu aradım ama açmadı. Dönüste yapmadı. Bu arada 10+5 gunluk hamileyim.
[silindi] Gizem93 ne kadar tehlikeli sonuçta oda bir ilaç ve içindeki madde uyku yapıyor sakıncalı sakın içmeyin
elisss_61 Gizem93 kullanılmaz. Bi tek parol alınabiliyor o bile lazım değilse kalmalı malesef, geri kalan tüm ilaçlar çok zorda kalınırsa ve doktor tarafından yazılırsa
Gizem93 elisss_61 tesekkurler. Bende bugun kötü hissedince dahada ilerlemesin diye çozum arıyorum. Tabi ilaçta içemiyorum. Eşimde sehirdisinda hastaneyede gidemem şuan. O yuzden bi sormak istedim.