balbocegim27 esmerrmm bebiş bende pahalı diye mustela falan almadım e bebegin kendi markasını aldım onun da içeriği temizmis
esmerrmm balbocegim27 ben en iyisi mustela alayim bitene kadar kullanayim 6 ay ondan sonra ya e bebegin markasina yada uni babye geçeyim 😄