Sedakbyk anladim canım ben çalışıyorum bugün kan falan verdim dedim bana rapor verirmisiniz veremem dedi bende eşimi aradım başhekim şikayet etti baya sinirlendi eşim paramla rezil oldum bugün baya kavga etmiş doktor çağırdı raporu yazdim dedi bende saol dedim çıktım odasından neden öyle birsey yaptı aklım almadı eşim de çiçek gondercem dedi baya saydirmis bende birlikte gider veririz dedim