Sedaaakurul Kızlar merhaba 38. Haftamdayim kanala girmemiş bebek daha doktorum da haftaya girmezse sezeryana alayım diyor bu durumu yaşayan var mı sezeryan olmak istemiyorum 🤷
Deletedmom23234 Sedaaakurul Özele mi gidiyorsun 🤗 doğum anında bile kanala giriyor bebekler, doktor niye böyle birşey dedi ki acaba
Morvy Sedaaakurul bebekler nezaman kanala girmesi gerekiyorki acaba? Ben 36 haftalığım bende sezaryenden korkuyorum 🥴
Ugurhilal Sedaaakurul canım bende 38 haftalığım tam yarın sezaryene alınacağım sabah bebeğim kafası yukarda ama şimdi belime tarifsiz bi ağrı giriyor kasıklarıma dur bakalım gün doğmadan neler doğar sezaryen diye gidip normale dönenler çok var bizim için hayırlı olan olsun dua edelim
Anne3 Sedaaakurul cumartesi günü 40 haftalık olucam hala bebeğim kanala girmemiş kafası biraz büyükmüş sezaryana alacak pazartesi günü
Deletedmom23234 Sedaaakurul Ahhahaha😁 kız bu Özeldeki doktorlar para için kendi analarını boyayıp babalarına satarlar shshah 😁😁😁😁
058elf Sedaaakurul doktorunu değiştir canım ya da bekle doğum anında bebeğim kanala indi bi saat inmesini bekledim ıkına ıkına 40+4 de doğum yaptım😂
Sedaaakurul 058elf İçimi rahatlattın canım çok sağol 🤗 Bu saatten sonra doktorumu değiştirmek istemiyorum ama yapacak bir şey yok
058elf Sedaaakurul o zaman beklemek istediğini söyle ya da farklı bi doktora git tek seferlik o ne diyecek sonuçta bilgili birinden fikir alman daha iyi olur onun görüşünü al yine doktoruna devam edersin genelde özeldekiler sezaryen yanlısı oluyo para için sanırım 🤷🏻♀️
Sedaaakurul 058elf Aslında bu hastanede sezeryanda normal doğum da aynı fiyat ama doktor izne cikicakmis o yüzden de sezeryan diyor olabilir
058elf Sedaaakurul olabilir kendi çıkarını düşünüyo her halükarda 🤷🏻♀️ Sağlıkla almak nasip olsun inşallah 🥰
Sedaaakurul Deletedmom23234 Öyle canım valla insanı telaş yaptırmaktan başka bir şey yapmıyorlar hele bir de ilk gebelikse