Ecemmmmmmmmm Mersin şehir hastanesinde bildiğiniz iyi bir kadın doğum doktoru var mı çok memnun kaldığınız ?
Civcivim_34 Ecemmmmmmmmm ben de köşede beklim de şuan istanbuldayım 10 güne gidicem Mersin’e ama ben bakıyorum rastgele hiç birine randevu yok çok zor alıcaz sanırım
Yoncca Ecemmmmmmmmm Benim çok riskli geçti doğumum kanamam durmadi başka doktora kalsa rahmimi alacakti ama İlknur hanım çok gösterdi Allah razı olsun çok ilgilendi şimdi hamileyim yine gidiyorum tavsiye ederim sizede
Ecemmmmmmmmm Mustafa kağıtçı Mercan Aslan çalış Denk gelipte çok çok memnun kaldığım iki doktor. Aklınızda bulunsun