cennetinsusu
26 haftalık olduk eğer aynı ağrıdan bahsediyorsak hamileliğimin başından beri çekiyorum gaz sancısıdır dedi doktorlar. Sağ kaburgamın hemen altı sanki bir odunu koymuşlar bastırıyorlar gibi mi desem tuhaf bir ağrı oluyor. Koltuğun küçük minderlerini oraya destekleyerek sağıma yatıyorum ancak öyle diniyor ağrısı 🤦🏻♀️