canoldunbebegim Kızlar selam, alt 20 lik dişlerim çıkıyor bi taraftada iltihap oluşmuş dişçi çekmek lazım dedi ama kadın doğumcular önermiyor başına gelen var mı çektiren yada nasıl çözüm buldunuz ?
KadersizMelek canoldunbebegim ayy canım Allah yardımcın olsun. Hamilelikte yaşamadım ama iki sene önce sol alt 20lik gömülü olduğundan ameliyat oldum 3dikişim vardı. Allah kimseye diş ağrısı vermesin öldüm resmen ben. Eğer cerrahi müdahale yoksa diğer türlü nasıl çıkıyor bilmiyorum. Allah yardımcın olsun sadece bunu diyebilirim.
Tahamm47 canoldunbebegim Allah yardımcınız olsun şifa versin inşaallah. Bende geçen dişimi çektirdim en arkada çürümüştu çok korktum doktor iğne yaptı hemen çekti sandigimdan kolay oldu. 35 haftalık doktorumdan onay almıştım. Ama şimdi sizinki sizi ne kadar zorlar bilmiyorum 20 lik dış çektirmesi nasıl olur doktor onu söyler size kaç haftaliksiniz
Cansel22 canoldunbebegim 1 aydır sağ ustte kenari cıktı küçücük devami yok öyle kalıcak diye bende korkuyorum gömülü derlermi
KadersizMelek canoldunbebegim en az bir hafta çekiyorsun onu geç hamileyken düşünemiyorum ya cidden Allah yardımcın olsun hele o ilk ameliyattan sonraki iki saat çıldırtmıştım ağrıdan anestezi geçince yemek yok içmek yok kulaklarım boğazım başım ağrıdan gebermiştim. Dikkat et ağrısız acısız geçsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
canoldunbebegim Tahamm47 daha 3 ayım yeni bitti bana düşük riski bile olabilir dedi doktor baya korkuttu çünkü ameliyatla çekilcekmiş gömülü olduğu için ama bayada zorluyor ne yapcam bilmiyorum
canoldunbebegim KadersizMelek sanırım daha düşünücem doğuma bayada var hafifletmek için bişeyler yapıcam
canoldunbebegim Cansel22 benimde aynı anlattığınız gibi minicik delmiş bana gömülü ve yan duruyor bu çıkmaz dedi çekilecek mecbur dedi ama kadın doğum doktoruda önermedi işte