6+4 te doktora gittiğimde beta hcg 9000 di boş kese haftaya tekrar bakalım dedi bugün 7+5 beta hcg 30.000 çıktı doktor beta düşerse netleştiririz dedi ama beta yükselmiş kese 7+1 de boş gözüktü yine başına böyle bir durum gelen var mı? Beklemeli miyim bu zamandan sonra kesede bebek oluşur mu yaşayan duyan var mı 😞