Ben normalde özele gidiyorum ama sancım olduğundan dolayı bebek aşağı inmiş. Erken doğum olmasın diye doktor bir gün hastanede yatırdı, ciğer geliştirici , iğne , serum filan verdiler. Bugünde evdeyim. Param fazla olmadığı için esenlere gitmeyi düşündüm ama korkuyorum, bir de tüp bebek 😔 siz ne dersiniz?