Formda ara bölümü neden kaldırıldı.Yoksa sadece bendemi gözükmüyor.Şimdi her sormak istediğimiz soru için her seferinde postmu açmamız gerekiyor.Ben bişey sormak istediğimde ilk formda ara bölümüne bakardım.İşime yarar postlar bulursam birdaha post açma gereği duymazdım.Şimdi her seferinde postmu açıcaz