tugbaaltuner Arkadaslar 2 3 saattir araliksiz hungur hungur agliyorum artik icim gecti aglamaktan karnimda sanci basladi kasilmaktan zarari olur mu acaba ?
esmerrmm tugbaaltuner canim sen ne hissediyorsan ayni duygu bebişe geçiyor o yuzden aglamamaya calis aglarsan hem bebek kendini kasar hemde karnin sertlesir 😑
Kelebek14 Sen ne hissediyorsan oda onu hissediyor ne yasadin bilmiyorum elbette elinde degil biliyorum ama onun icin sakin olmalisin birak artik aglamayi bebegin icin guclu ol
tugbaaltuner Kelebek14 uzuntulu bi durum yasadim da ama asiri agladim karnim agirdi simdi de sanirim cok kastim kendimi ondan sinir krizi gibi bise oldu yani
Kelebek14 tugbaaltuner bendede panik atak var agladigim yada korktugum zaman kasiliyor dikkat et onun icin ayakta kalmalisin
Dubletombikdoner Canm sen nasıl stres yaşıyorsan o da içeride bunu hissediyor şuan bbittimi aglaman için rahatladı mi Yani stresten kasılmıştır hala devam ediyor mu
Minnakkurabiyeveannesi27 Canım ben eşimle tartismistim aşırı ağladım hıçkıra hıçkıra ve sonuç hüsran oldu onlar bizden daha çok anlıyor strese giriyor ben aşırı kanama sonucu bebeğimi kaybettim bilgin olsun